• Als ervaren trendadvies- en communicatiebureau zijn wij graag uw gids en sherpa

    Innoveer
    met inzicht

    Realiseer
    een sterke aanpak

    Communiceer
    intern en extern

    Op zoek naar nieuwe opportuniteiten? Met onze trendstudies en -analyses rond duurzaam bedrijfsbeleid, humanresources en consumentenbenadering ontwikkelen we samen een helder inzicht en mogelijkheden in uw markt.

    Samen met u stippelen we een concrete strategie uit en begeleiden u naar meer duurzaam ondernemen, een toekomstgericht HRM-beleid en een efficiënte klantenbenadering via lezingen, advies en workshops.

    Verspreid efficiënt uw boodschap. Vertel medewerkers, klanten en belanghebbenden wat u voor hen kan betekenen en hoe u hen kan helpen. Wij geven advies, begeleiden en creëren samen met u aantrekkelijke communicatie.

  • Onderzoek

    De arbeidsmarkt van morgen in kaart gebracht

    Al meer dan 10 jaar distilleren we de trends op de arbeidsmarkt. Een online en face-to-face bevraging bij 4.000 Belgen vullen we aan met diepte-interviews en panelgesprekken. En dat werkt! De Werkbarometer is een leidraad voor werkgevers, beleid en pers. Met onze beproefde onderzoeksmethoden brengen we ook de trends in retail, voeding, decoratie, enzovoort in kaart.

    Onderzoek & trends

  • Vd 84650

    Geen kant-en-klare marketing, maar op maat gesneden advies

    Houdt een vrouw die lingerie kiest rekening met uw CSR-beleid? Waar is uw doelgroep wanneer vatbaar voor en hoe kunt u hem overtuigen? Inzicht in de trends van onze samenleving is cruciaal voor elke marketingstrategie. We werken toekomstscenario’s uit, niet alleen voor couturiers, maar evengoed voor bankiers, werkgevers of federaties.

    Strategie & concepten

  • Communicatie

    We maken content waar je graag je tanden in zet

    Of je nu op consumenten, patiënten, inwoners of medewerkers mikt, als je wil dat ze je boodschap goed verteren, moet je die hapklaar verpakken. Zowel inhoudelijk als vormelijk. Ons communicatieteam heeft een boontje voor alles wat met food te maken heeft, maar bijt zich met evenveel goesting vast in MVO- of overheidscommunicatie.

    Communicatie & tools

  • Trendhuis

    Trendhuis staat in Mechelen, dé mediastad van Vlaanderen

    Meer dan 20 jaar geleden startte CEO Nathalie Bekx haar eigen bureau op. Als trendonderzoeker en bladendokter verzamelde ze snel een sterk team rond zich, met een aparte onderzoeks- en communicatieafdeling. De laatste 10 jaren investeert Trendhuis sterk in de realisatie van concepten in samenwerking met partners.

    Trendhuis

  • Mvo

    Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen: onze rode draad

    Trendhuis is al jaren pionier in maatschappelijk verantwoord ondernemen. In 2008 lanceerden we de vzw Time4Society, die bedrijven vraagt om tijd te investeren in de maatschappij. In het verlengde kwam er de vzw Go2Learn, die maatschappelijke stages organiseert geïnspireerd door de Sustainable Development Goals. Daarnaast zijn er de vele projecten rond maatschappelijke integratie, zoals Time4YourTalent, Road67, Time2Grow, Welcome2Work … Kortom, praktijkervaring genoeg om onze expertise te bundelen in een inspirerend trendboek en om uw bedrijf te inspireren bij de uitbouw van uw eigen MVO-strategie.

    MVO

Inzicht, ideeën en inspiratie onder één dak!

Innoveer met inzicht

Op zoek naar nieuwe opportuniteiten? Met onze trendstudies en -analyses rond duurzaam bedrijfsbeleid, humanresources en consumentenbenadering ontwikkelen we samen een helder inzicht en mogelijkheden in uw markt.

Lees Meer

Realiseer een sterke aanpak

Samen met u stippelen we een concrete strategie uit en begeleiden u naar meer duurzaam ondernemen, een toekomstgericht HRM-beleid en een efficiënte klantenbenadering via lezingen, advies en workshops.

Lees Meer

Communiceer intern en extern

Verspreid efficiënt uw boodschap. Vertel medewerkers, klanten en belanghebbenden wat u voor hen kan betekenen en hoe u hen kan helpen. Wij geven advies, begeleiden en creëren samen met u aantrekkelijke communicatie.

Lees Meer

Trendhuis

Ondertussen 20 jaar geleden startte CEO Nathalie Bekx haar eigen bureau op. Als trendonderzoeker en bladendokter verzamelde ze snel een sterk team rond zich, met een aparte onderzoeks- en communicatieafdeling. De laatste 10 jaren investeert Trendhuis sterk in de realisatie van concepten in samenwerking met partners.

Lees Meer

MVO

Trendhuis is al jaren pionier in maatschappelijk verantwoord ondernemen. In 2008 lanceerden we de vzw Time4Society, die bedrijven vraagt om tijd te investeren in de maatschappij. In het verlengde kwam er de vzw Go2Learn, die maatschappelijke stages organiseert geïnspireerd door de Sustainable Development Goals. Daarnaast zijn er de vele projecten rond maatschappelijke integratie, zoals Time4YourTalent, Road67, Time2Grow, Welcome2Work … Kortom, praktijkervaring genoeg om onze expertise te bundelen in een inspirerend trendboek en om uw bedrijf te inspireren bij de uitbouw van uw eigen MVO-strategie.

Lees Meer