Inzicht in trends, daar begint het bij ons altijd. Niet dat we zomaar aan trend watching doen, we vertrouwen liever op ons eigen kwalitatief marktonderzoek. Benieuwd naar het gat in uw markt van morgen?
Op basis van trendonderzoek tekenen we toekomstscenario’s uit. Samen met u bedenken we concepten die concrete behoeften vervullen. Hebt u de sleutel tot uw marktsegment al gevonden?
Online of offline, mensen raak je met inspirerende content en handige tools. We brengen concepten tot leven met boeiende content en creatief design. Staat de deur voor uw lezers en users wel ver genoeg open?
Ondertussen 20 jaar geleden startte CEO Nathalie Bekx haar eigen bureau op. Als trendonderzoeker en bladendokter verzamelde ze snel een sterk team rond zich, met een aparte onderzoeks- en communicatieafdeling. De laatste 10 jaren investeert Trendhuis sterk in de realisatie van concepten in samenwerking met partners.
Trendhuis is al jaren pionier in maatschappelijk verantwoord ondernemen. In 2008 lanceerden we de vzw Time4Society, die bedrijven vraagt om tijd te investeren in de maatschappij. In het verlengde kwam er de vzw Go2Learn, die maatschappelijke stages organiseert geïnspireerd door de Sustainable Development Goals. Daarnaast zijn er de vele projecten rond maatschappelijke integratie, zoals Time4YourTalent, Road67, Time2Grow, Welcome2Work … Kortom, praktijkervaring genoeg om onze expertise te bundelen in een inspirerend trendboek en om uw bedrijf te inspireren bij de uitbouw van uw eigen MVO-strategie.