Op zoek naar nieuwe opportuniteiten? Met onze trendstudies en -analyses rond duurzaam bedrijfsbeleid, humanresources en consumentenbenadering ontwikkelen we samen een helder inzicht en mogelijkheden in uw markt.
Samen met u stippelen we een concrete strategie uit en begeleiden u naar meer duurzaam ondernemen, een toekomstgericht HRM-beleid en een efficiënte klantenbenadering via lezingen, advies en workshops.
Verspreid efficiënt uw boodschap. Vertel medewerkers, klanten en belanghebbenden wat u voor hen kan betekenen en hoe u hen kan helpen. Wij geven advies, begeleiden en creëren samen met u aantrekkelijke communicatie.
Ondertussen 20 jaar geleden startte CEO Nathalie Bekx haar eigen bureau op. Als trendonderzoeker en bladendokter verzamelde ze snel een sterk team rond zich, met een aparte onderzoeks- en communicatieafdeling. De laatste 10 jaren investeert Trendhuis sterk in de realisatie van concepten in samenwerking met partners.
Trendhuis is al jaren pionier in maatschappelijk verantwoord ondernemen. In 2008 lanceerden we de vzw Time4Society, die bedrijven vraagt om tijd te investeren in de maatschappij. In het verlengde kwam er de vzw Go2Learn, die maatschappelijke stages organiseert geïnspireerd door de Sustainable Development Goals. Daarnaast zijn er de vele projecten rond maatschappelijke integratie, zoals Time4YourTalent, Road67, Time2Grow, Welcome2Work … Kortom, praktijkervaring genoeg om onze expertise te bundelen in een inspirerend trendboek en om uw bedrijf te inspireren bij de uitbouw van uw eigen MVO-strategie.