Trendhuis

Trendhuis heeft meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek, strategisch advies en communicatie. Oprichtster en CEO is Nathalie Bekx. We zijn ijzersterk op drie, elkaar versterkende, domeinen. Inzicht, ideeën en inspiratie onder één dak!

De voorbije 20 jaar is Trendhuis uitgegroeid tot een uit de kluiten gewassen onderzoeks- en communicatiebureau met een heldere visie. Trendhuis inspireert bedrijven, organisaties, overheden en mensen op basis van inzichten in trends. Dat doen we steeds met aandacht voor duurzame vooruitgang en maatschappelijke meerwaarde. CEO Nathalie Bekx is een veel gevraagd trendwatcher, spreekster, panellid en columniste.

Als we onze klanten vragen waarom ze na al die jaren nog steeds met ons samenwerken, krijgen we steevast hetzelfde antwoord: omdat we strategisch meedenken. We geloven heel sterk in partnership om projecten en concepten te realiseren. Daarom ook dat Trendhuis in 2016 een coöperatieve vennootschap is geworden, waarbij medewerkers mede-aandeelhouder zijn.

Team

Trendhuis werkt met een jong en dynamisch team vaste medewerkers, van copywriters en researchers tot designers en project managers. Voor sommige skills - denk aan fotografie of app development - doen we beroep op betrouwbare externe specialisten. Onze gemeenschappelijke deler? Vier kernwaarden: nieuwsgierigheid, optimisme, betrokkenheid en flexibiliteit. En de soepwedstrijd op maandag natuurlijk. Of een avondje ‘tequila suicide’. Alhoewel…

Missie

Alles wat we doen, doen we met aandacht voor duurzame vooruitgang en maatschappelijke meerwaarde. Klinkt wollig, toegegeven, maar Trendhuis maakt Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen wel heel concreet. In de eerste plaats door in onze opdrachten altijd te zoeken naar meerwaarde voor de consument, maar ook door zelf – en liefst in samenwerking met partners – duurzame concepten te realiseren. In 2008 richtten we zo Time4Society op, recent kwamen daar ook nog Go2Learn en Time4YourTalent bij.

Klanten

Fopas
Spar
Ecoso 01
Stad Tienen
Toerismevlaanderen
Logo Febiac
Obumex
Infrabel
NMBS
De Lochting
Vdab
Vab
Omegapharma
Vandevelde
VUB
Beedrop
Colruytgroup
KBC
ESF
Agenschap Natuur & Bos
Erasmus +
Del Pri Cmyk
Johnson & Johnson
Comeos RGB
Logo DELEN GPB
Absolem
Coca Cola Logo
Dela
Provincieantwerpen
VSF
Museum M
Samana
Brico
VokaKvK Ant CMYK
Belgian Stroke Council
BVB Liggend Logo NL Cmyk
Sport Vlaanderen
Syntra Limburg
PIVA Nieuw Logo
Davidsfondslogo Antraciet Blauw
Syntra Vlaanderen
Proctergamble
Geraardsbergen Logo CMYK Coated
Mechelen
Engi
Eileen Logo
Via Via Tourism Academy
Divercity
Westtoer
Time4society
Jbc
Logo IKARI PMS Variatie02NL
AG Insurence
UZA
LOGO Edegem
BNP Paribas Fortis
Joker
Gva
Vrt
Persgroep Logo Belgie
Gamma

Contact

Benieuwd naar het gat in uw markt? Op zoek naar de sleutel tot uw segment? Klaar om de deur voor uw klanten wagenwijd open te zetten? Trendhuis combineert onderzoek, strategie, communicatie onder één dak. Kom gerust eens langs om te horen wat wij voor u kunnen doen!

+32 (0)15 / 28 54 00
+32 (0)15 / 41 83 24
BTW: BE 0458.228.295

Voor onderzoek
Dr. Marijke Brants, directeur research
marijke.brants@trendhuis.be
015 28 54 05

Voor strategie
Nathalie Bekx, CEO
nathalie.bekx@trendhuis.be
015 28 54 00

Voor communicatie
Frederik Beeckx, directeur media
frederik.beeckx@trendhuis.be
015 28 54 03

Voor boekhouding en administratie
Kristine Poplemon, office manager
kristine.poplemon@trendhuis.be
015 28 54 00

Geen zin om met de deur in huis te vallen?
Stel je vraag dan via dit formulier …



Trendhuis

Jef Denynplein 14
2800 Mechelen

Routebeschrijving