Trendhuis

Trendhuis heeft meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek, strategisch advies en communicatie. Oprichtster en CEO is Nathalie Bekx. We zijn ijzersterk op drie, elkaar versterkende, domeinen. Inzicht, ideeën en inspiratie onder één dak!

De voorbije 20 jaar is Trendhuis uitgegroeid tot een uit de kluiten gewassen onderzoeks- en communicatiebureau met een heldere visie. Trendhuis inspireert bedrijven, organisaties, overheden en mensen op basis van inzichten in trends. Dat doen we steeds met aandacht voor duurzame vooruitgang en maatschappelijke meerwaarde. CEO Nathalie Bekx is een veel gevraagd trendwatcher, spreekster, panellid en columniste.

Als we onze klanten vragen waarom ze na al die jaren nog steeds met ons samenwerken, krijgen we steevast hetzelfde antwoord: omdat we strategisch meedenken. We geloven heel sterk in partnership om projecten en concepten te realiseren. Daarom ook dat Trendhuis in 2016 een coöperatieve vennootschap is geworden, waarbij medewerkers mede-aandeelhouder zijn.

Team

Trendhuis werkt met een jong en dynamisch team vaste medewerkers, van copywriters en researchers tot designers en project managers. Voor sommige skills - denk aan fotografie of app development - doen we beroep op betrouwbare externe specialisten. Onze gemeenschappelijke deler? Vier kernwaarden: nieuwsgierigheid, optimisme, betrokkenheid en flexibiliteit. En de soepwedstrijd op maandag natuurlijk. Of een avondje ‘tequila suicide’. Alhoewel…

Missie

Alles wat we doen, doen we met aandacht voor duurzame vooruitgang en maatschappelijke meerwaarde. Klinkt wollig, toegegeven, maar Trendhuis maakt Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen wel heel concreet. In de eerste plaats door in onze opdrachten altijd te zoeken naar meerwaarde voor de consument, maar ook door zelf – en liefst in samenwerking met partners – duurzame concepten te realiseren. In 2008 richtten we zo Time4Society op, recent kwamen daar ook nog Go2Learn en Time4YourTalent bij.

Klanten

Provincieantwerpen
Coca Cola Logo
Fopas
Erasmus +
Johnson & Johnson
De Lochting
NMBS
Eileen Logo
Via Via Tourism Academy
Stad Tienen
Colruytgroup
LOGO Edegem
Syntra Limburg
Vdab
Joker
Proctergamble
Logo IKARI PMS Variatie02NL
Dela
VUB
Jbc
KBC
AG Insurence
Samana
VokaKvK Ant CMYK
Gva
Obumex
Divercity
BNP Paribas Fortis
Museum M
VSF
Brico
Davidsfondslogo Antraciet Blauw
Infrabel
Syntra Vlaanderen
Time4society
Logo DELEN GPB
ESF
Spar
Agenschap Natuur & Bos
Vandevelde
Vab
Engi
Vrt
Comeos RGB
Sport Vlaanderen
Omegapharma
Absolem
Geraardsbergen Logo CMYK Coated
Belgian Stroke Council
Ecoso 01
PIVA Nieuw Logo
BVB Liggend Logo NL Cmyk
Gamma
Del Pri Cmyk
Logo Febiac
Westtoer
UZA
Beedrop
Mechelen
Toerismevlaanderen
Persgroep Logo Belgie

Contact

Benieuwd naar het gat in uw markt? Op zoek naar de sleutel tot uw segment? Klaar om de deur voor uw klanten wagenwijd open te zetten? Trendhuis combineert onderzoek, strategie, communicatie onder één dak. Kom gerust eens langs om te horen wat wij voor u kunnen doen!

+32 (0)15 / 28 54 00
+32 (0)15 / 41 83 24
BTW: BE 0458.228.295

Voor onderzoek
Dr. Marijke Brants, directeur research
marijke.brants@trendhuis.be
015 28 54 05

Voor strategie
Nathalie Bekx, CEO
nathalie.bekx@trendhuis.be
015 28 54 00

Voor communicatie
Frederik Beeckx, directeur media
frederik.beeckx@trendhuis.be
015 28 54 03

Voor boekhouding en administratie
Kristine Poplemon, office manager
kristine.poplemon@trendhuis.be
015 28 54 00

Geen zin om met de deur in huis te vallen?
Stel je vraag dan via dit formulier …



Trendhuis

Jef Denynplein 14
2800 Mechelen

Routebeschrijving